måndag 17 november 2008

Jag klarade det!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, men vid 10 skulle våra tentaresultat komma. Så vi gick upp för att se hur det gick och vi var inte ensamma som vi förstod. Utanför kansliet var vi ca 25 pers som väntade på resultatet. När det sedan kom var jag så nervös att jag fick jätte ont i magen. Tentan hade 5 delar och det räckte med 3 godkända för att man skulle bli godkänd. Det var fruktansvärt att stå och vänta.
När jag äntligen fick mitt resultat var det 5 stora G som jag såg, jag hade klarat det. Så otroligt skönt att jag slipper tänka på det. Nu är det bara att fortsätta skriva om vatten som är redovisning på torsdag.

Det är inte långt kvar av den här terminen nu och inte långt till julafton. Om lite mindre än 2 veckor ska man sätta upp adventsstakarna och innan dess ska vi baka lussekatter och pepparkakor för det måste man ju ha på första advent.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!!!!
Jätte kul och mycket duktigt, bra jobbat jag viste att du var och är pappas flicka.
STORT GRATTIS!!!!!!!!

Pappa