söndag 2 mars 2008

dålig på att uppdatera

Jag får klagomål hela tiden på att vi är så dåliga på att uppdatera vår blogg, så nu passar jag på att göra det. Det har inte hänt så mycket sedan vi skrev senast.
Igår var vi hos Fredriks gamla jobbarkompis som har slutat och startat ett nytt företag. Fredrik hjälpte henne med att fixa hemsidan och eftersom han gjorde det ska jag få billigare massage som tack för att han hjälper henne, tur för mig=) Vi hade med oss Nelson eftersom vi skulle vara där en stund och de hade också en hund. Allt vi visste var att den var stor, och det var den, en stor amstaff hanne. Han och Nelson lekte hur mycket som helst och båda var så lyckliga, det spelade inte någon roll att Zeus var 20 kilo tyngre. Jag trodde nästan att de skulle riva deras hus så mycker for de runt. Men det gick bra och vi kunde åka hem med en hel hund.
På kvällen var jag ute och gjorde Strängnäs. Anna, Nina och jag var på BK. Vi hade kul men det får jag lida för idag. Man ska inte dricka alkhol när ska jag lära mig det.

Det har varit sportlov och killarna har varit uppe hos mamma och pappa. Först var Vicke där från onsdag till lördag när vi bytte av och Emil åkte upp och kom hem i onsdags. De har haft jätte kul och ville inte åka hem när de skulle göra det. Emil hade sån tur att han fick göra en riktig sportlovshändelse. Han var i stallet och red och grillade efter, det var jätte roligt. Victor var mest glad över att få vara hos Wirre och träffa sin "riktiga" kusin som han kallar Linus.

Ska försöka lägga ut lite mer bilder lite senare, vi tar ju en massa kort med vår nya kamera.

I fredags var vi hemma hos Anders och firade honom och Melissa, det var kul att träffa dem eftersom de har åkt till Colombia och kommer inte hem förräns om en månad.

Nu ska vi spela lite Wii som vi har fått låna av Anders och Ana eftersom de är borta en månad.

Inga kommentarer: