måndag 10 mars 2008

VFU

Idag har äntligen min VFU börjat. Jag har varit på en jätte bra förskola och kände att min handledare var jätte bra. Känner mig lite trött det var ju ett tag sedan jag var ute och jobbade och det känns vill jag lova. Som tur är blir det bättre när man kommer in i det.

Killarna har varit hemma idag med Fredrik, det har varit planeringsdag på både skolan och dagis. Så typiskt att det skulle vara när jag har vfu och inte kan vara ledig, men Fredrik har så mycket flex att det inte var några problem för honom att vara hemma.

I helgen var killarna på teater med Therese, de så Pelle Svanslös och tyckte den var jätte bra. Imorgon ska de till skola och dagis igen och det är bra för båda tycker att det är tråkigt att bara vara hemma. Snart är det påsklov och då är de lediga igen.

Var och köpte ett lastgaller till bilen men varken jag eller Fredrik vet hur det ska sitta fast så det blir till att göra ett litet samtal till pappa för att få lite experthjälp.

Inga kommentarer: