tisdag 24 juni 2008

Uppdaterat bloggen och lite grillning

Nu har jag uppdaterat bloggen med lite om vad som har hänt under helgen. Idag har killarna och jag varit uppe i Stockholm och gått på Tekniska museét. Det var jätte kul och vi åkte upp med tåg eftersom jag har flera resor kvar som går ut nästa vecka. Jag gjorde ju inte av med några eftersom jag inte fått något jobb. När vi kom hem kom våra kära vänner Anna och Henke över med barnen och vi grillade. Henke hjälpte Fredrik lite med altanen men sedan skulle han grilla maten, vi hade tydligen inte någon tändvätska kvar så Fredrik hällde på lacknafta utblandat med vatten på grillen och det blev en ordentlig brasa.

Henke skyddar sig mot elden med grillocket.

Men det blev riktigt god mat och vi hade lika trevligt som vi alltid har. Nu väntar vi bara på att altanen ska bli helt färdig och så ska vi inviga den med en god grillning och lite gott att dricka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den invigningen vill vi inte missa. Ha det bäst min vän.... Kram