lördag 27 december 2008

julen 2009

I år firade vi julen med hela min släkt som vi brukar. Däremot var inte Fredriks släkt med i år utan vi åkte till dem på annandagen och firade lilljul där. På julafton var vi hos mamma och pappa i Ösmo tillsammans med alla. Det var trevligt och vi fick många julklappar. Killarna var nöjda och glada över allt som de fick. Jag orkar inte skriva vad de fick av alla utan vi tackar så mycket för allt som de fick det blir bättre så här för då glömmer jag inte någon.

Lite bilder på hur det såg ut på julafton.

Jag, Melissa och pappa på förmiddagen

Så här fina var killarna på julafton


Hundarna, Niklas och julgranen med "lite" paket under


Tomten som kom hem till oss

Även Fredrik fick paket av jultomten

På juldagen mådde varken jag eller Emil så bra, Mille kräktes i husvagnen som vi sov i och jag fick magkatarr men nu mår vi bra som tur är.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ni ser ut att ha en härlig jul med mycket klappar. Kram