torsdag 11 december 2008

Uppdatering

Wirre var på mig att jag är dålig på att skriva här. Ja inte lika dålig som våra bröder, men jag har inte så mycket att skriva just nu. Har varit och är fortfarande lite sjuk och sedan är det en hel del i skolan innan jul. Vi måste blir klara med vårt tema arbete. Det är inte av intresse för någon vad jag gör i skolan därför har jag inte så mycket att skriva om här.

Vi var barnvakt åt Jonathan i helgen. Han hittade Emils gamla AIK napp och den tyckte han om, men inte hans föräldrar=) Så nu vet vi vad vi ska göra, försöka konvertera över honom till det ända rätta laget. Jag menar vilken vettig person håller på SSK?!?!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mitt stackars barn. Om jag inte minns helt fel så hoppades din minsta att SSK skulle vinna. :0)
Kram

Weronica sa...

JA STACKARS BARN att behöva bli tvingad till att bli ssk:are näe tacka vet jag det RÄTTA laget - DIF!!!