fredag 6 november 2009

Hmm

Jag är verkligen dålig på att uppdatera vår blogg. Det var över en månad sedan jag var här och skrev något. Det har ju faktiskt hänt en massa som jag skulle kunna skriva om, men just nu så blir det inte någon uppdatering om vad som har hänt. Jag ska lägga upp bilder från när Vicke fyllde år, det känns som det viktigaste eftersom Emil har sina bilder ute.

En sak ska jag iallafall skriva och det är hur duktig jag är. Det har varit en massa i skolan och jag har redan haft två tentor. Den första i biologi som jag kände mig väldigt osäker på hade jag bara 5 poäng från max vilken var VG. Den andra tentan var i fysik och den kändes jätte bra så jag var osäker på om jag klarade av den. Jag ville ju så gärna ha VG på den också för att få det som slutbetyg. Redan idag kom resultatet och det var så bra som jag hade hoppats. Jag fick VG! Så nu känns det jätte bra, men jag har en tenta till om 3 veckor, ingen rast, ingen ro.

Inga kommentarer: