måndag 7 juli 2008

Sjukling

Jaha då har man blivit sjuk då. Kände det redan på möhippan jag var på i helgen. Den var väl inte hur kul som helst men den blivande bruden var nöjd. Nu är jag i full fart att själv planera en möhippa och jag vet vad jag inte ska göra på den.
Idag har jag legat på soffan nästan hela dagen, har haft feber och känt mig jätte ynklig. Victor har varit jätte duktig och gått ut med Nelson så jag kan vila, han fick en Magnus Uggla skiva som tack. Nu ska han bara påminna mig om att köpa den varje vecka från Expressen.


Victor blev jätte glad och skulle skriva upp i sin kalender att han skulle påminna mig att köpa en nya skiva varje måndag.

1 kommentar:

Weronica sa...

guuud vad jag längtar tills barnen blir så stora och hjälper till (med allt dom kan) Felizia är iof 2½ års duktig hon med men att fixa promenader med hunden får jag nog vänta ett par år till.
krya på dig så ses vi i morgon
puss och kram