torsdag 11 september 2008

Blää

Nu är jag trött och seg=( Fredrik är på kurs i Liljeholmen så jag sköter markservicen här hemma. Det betyder att jag lämnar båda ungarna på morgonen plus hunden, sedan bär det av till skolan för att komma hem igen med tåget 16:20. Då ska man hämta hund och ungar och laga mat innan Fredrik kommer hem strax innan 19. Någon gång ska man även hinna plugga. Idag har jag varit ledig och pluggat hela dagen och som tur är blev jag klar med det jag skulle göra, så nu är det bara att kasta sig över nästa uppgift som ska vara klar imorgon. Någon som vill byta?
Som tur är slutar Fredriks kurs imorgon så nästa vecka blir som vanligt igen.

Det känns som det är det ända vi gör här hemma, men vi har ju faktiskt haft kalas för Mille i söndags. Han var så nöjd med det och fick fina presenter.
Nu är det bara att vänta på Vickes kalas men däremellan finns det några andra som fyller år, det är ju skönt att få åka på kalas och inte hålla i det själv.

Nu är det dags att laga mat.

Jo föresten, Anna vi har gjort ett varsit monster till killarna. Det var lagom svårt för dem och roligt, de blev så söta.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nu vill jag se hur era söta monster ser ut. Nästa gång kanske man kan få vara med och mecka ett litet sött monster?
Kram

Unknown sa...

Har du provat saltvattnet ännu? Det har jag så nu e jag så snygg, så snygg. Moahaha!
Kramz