tisdag 16 september 2008

När ska man bli pigg igen?

Nu är det höst och kyligare ute. Man måste klä på sig när man går ut och går med Nelson. Men samtidigt är det skönt att vara ute i den friska luften.

Nu har jag hur mycket som helst i skolan och jag är riktigt trött, men det är jätte roligt som tur är. Just nu har vi matte och fysik och det är hur kul som helst. Jag känner mig säker på att jag har valt rätt inriktning.
När jag var barnvakt till Jonathan i helgen passade jag på att göra klart min uppgift som ska vara inne på fredag, så jag ligger före i planeringen. Det gör att jag kan börja läsa kurslitteraturen till nästa vecka redan nu, det känns bra.

Idag var Anna här en sväng på kvällen och tog en fika och snacka lite skit med mig, alltid lika uppskattat. Tur att jag har dig min kära vän!

Nej nu är det dags för sängen om jag ska orka upp imorgon, jag ska lämna Nelson på dagis och vara i skolan hela dagen.

1 kommentar:

Weronica sa...

jag måååååste ta körkort så att jag kan komma på en fika oxå... det suger att det är långt mellan oss!!!
kram