onsdag 6 maj 2009

en tur till eskilstuna

Idag har jag varit ledig från skolan och då passade jag på att åka till Eskilstuna. Jag skulle lämna in vår popcorn maskin eftersom den gått sönder och leta efter en dynlåda. Det gick bra att lämna in den, de ska skicka den vidare. Men att hitta en dynlåda i trä till ett vettigt pris är betydligt svårare. Jag har varit i alla affärer i Eskilstuna som kan tänkas sälja någon men det var bara plantagen som hade en och den var super dyr, absolut inte värd pengarna.

På hemvägen spöregnade det och lagom till att jag kom hem för att gå ut med Nelle så hade det börjat här med, så det blev till att vänta en stund. Som tur var hann vi innan jag skulle till dagis och hämta Emil.

Dags för lite mat, det blir fiskpinnar, mindre gott men det är bara att äta det.

Inga kommentarer: