tisdag 26 maj 2009

nytt på gång

Här händer det inte så mycket vill jag lova, killarna går på dagis och i skolan som vanligt. Det är inte långt kvar innan sommarlovet börjar för Victor men han måste gå på fritids några veckor innan han får lov. Det är tydligen nedräkning i skolan hur långt det är kvar.
Själv har jag varit i skolan för sista gången den här terminen så jag har sommarlov om det inte vore för det lilla grupparbetet som jag har kvar. Det ska vara klart på fredag och jag har allt redan klart i huvudet, så det ska bara ner på pappret.

Nästa vecka börjar jag jobba och då blir det nya tider på dagis och fritids för killarna, de ska vara lediga när jag är ledig. Det kan vara trevligt för då kan vi hitta på en del roliga saker de dagarna.
Det är bara att hoppas på en fin sommar.

Nu har jag kladdat ner lite här igen, är så dålig på det men försöker skriva så fort jag kommer ihåg.

2 kommentarer:

Weronica sa...

kladda på du.. kladd kladd kladd..

Licka sa...

japp jag bara kladdar hela tiden. det är dåligt med kladd i din blogg=)