lördag 30 oktober 2010

Halloween

Igår var Vicke på halloween disco hos sin kompis så i torsdags var vi och akutshoppade nya kläder till honom eftersom han vuxit ur sina gamla (de som Emil har på sig). Victor bestämde sig för att klä ut sig till liemannen, tyvärr var alla de dräkterna slut i hans storlek men så hittade vi den här som ser ut som en lieman och sedan köpte vi en mask till som skulle dölja ansiktet. Han blev riktigt bra tycker jag. Emil har på sig Victor skull dräkt och sedan köpte han en ny mask. Båda killarna är så läskiga!

Emil har lyckats skrämma mig två gånger redan och det känns som jag håller på att dö när han gör det. Jag är helt perfekt att skrämma!

1 kommentar:

Weronica sa...

tack och lov så bor ni inte här för jag tror att jag skulle dö om jag blev skrämd av dom där kilarna (btw barnen tycker att killarna är fina)