måndag 11 oktober 2010

Trött, tröttare, tröttast

Jag har inte någon energi alls nu för tiden och det är jätte jobbigt. Jag har inte någon motivation för skolan och bara längtar till skolan är slut och som tur är så är det "bara" 8 månader kvar.

Jag borde plugga mer på mina nyckelbegrepp som vi ska kunna till tentan nästa fredag, men det tar emot hela tiden. Men jag har snart gått igenom alla ord och ska börja plugga på riktigt nu, det känns bra. Nästa tisdag kommer mina kära klasskompisar hit så vi kan plugga tillsammans och försöka banka in begreppen.

Igår var vi duktiga och fixade lite på tomten, jag och Emil krattade bort löven och Fredrik eldade upp löven i vår fina tunna. Men vi hann inte klart allt så det blir väl lite mer till helgen.

Just nu har vi bestämt oss för att fixa i Vickes rum, han ska få en bäddfåtölj har vi kommit fram till efter velande fram och tillbaka. Han behöver ha något att sitta på när han ska spela tv-spel, det är ju han som har playstation 2. Vi hittade en igår men den var tyvärr såld, så det är bara att leta vidare...

Inga kommentarer: