torsdag 16 december 2010

"jullov"

Igår hade jag min sista lektion för i år, det känns jätte skönt. Men jag har två tentor som ska göras under lovet och jag väntar på svar på tre så jag kan inte känna mig lugn ännu. Jag vill gärna bli klar med tentorna innan killarna går på jullov så just nu sitter jag och letar efter information om matematikprojekt, och jag har faktiskt hittat en hel del så har jag tur så kan jag snart börja skriva tentan. Det blir nog en liten tripp ner till biblioteket för att se om det finns någon bok om ämnet också annars får det bli lagom med det jag hittar. Ska sammanställa mina enkäter och sedan är det klart.

Ikväll är det pulkakväll i IP backen, känner mig inte så sugen på att stå där ute i snöstormen som det är just nu, men vad gör man inte för sina barn?

Tydligen är det dags för vovven att få gå ut på en promenad så det blir till att leta fram mina täckbyxor så jag inte förfryser benen igen.

Inga kommentarer: