fredag 17 december 2010

Yes

Jag klarade den muntliga tentan så nu väntar jag bara på den jag gjorde i onsdags och att få svar på min studentbok. Vore så skönt att få in de poängen också så man kan ta det lite lugnt nu tycker jag.

Vår förbannade tvättmaskin har gått sönder och jag har letat över hela nätet efter vart man ska ringa för att få någon att komma hit och titta på den, men utan resultat. Har även försökt få tag på Fredrik och höra om han kan kolla med sina jobbarkompisar om de kan rekommendera någon som inte är för dyr. Det får inte kosta mer än en ny maskin att laga den här och jag har kollat att en ny LG kostar 3900 på Elgiganten och den är lika stor som vår och till och med lite bättre. Så om någon vänlig själv har dessa pengar till oss skulle vi bli jätte glada:)

Nehe nu är det dags att fortsätta med min tenta så den blir klar någon gång. Jag ska hämta killarna i skolan idag för vi ska baka lussekatter igen. De tar slut alldeles för fort tycker jag och man måste ju ha lussekatter när det är advent och snart julafton.

Inga kommentarer: