lördag 4 december 2010

Omotiverad

Just nu är jag så grymt omotiverad till mitt pluggande, vill bara vara färdig lärare nu och börja jobba. Jag har suttit större delen av dagen med min loggbok som ska vara klar till på måndag då jag ska skicka iväg den till min samtalspartner och lärarna. Jag hoppas att det duger, men det måste den göra, det är ju min tankar från praktiken och det är svårt för någon att bedöma mina tankar tycker jag.
Fick i alla fall ett roligt mail idag från min lärare, jag klarade exan som jag fick U på. Det var bara några kompletteringar som jag skulle göra så det var inte så farligt. Men nu har jag 3 poäng till, känns bra.
Nu är det bara att ta tag i allt annat som jag ska göra till den 14 januari när de två sista tentorna ska var inlämnade.
Som det ser ut nu så har jag den muntliga tenta, grupp tenta om åtgärdprogram och två hemtentor kvar att göra. Jag måste även skicka ut mina enkäter till lärarna på min partnerskola för att kunna göra klart den ena tentan också. Känns som jag har lite att göra...

Men nu ska jag stänga datorn för idag och ha lite lördagsmys med familjen.

Inga kommentarer: