torsdag 27 december 2007

mellandagsrea

Fick en liten kommentar om hur slarvig jag är när jag skriver. Vi var som mamma skrev inte i Ösmo utan i Tungelsta hos Wirre och Johnny.

Idag har jag och Fredrik varit i Eskilstuna och kollat lite på mellandagsrean. Men vi hittade inte något som vanligt. Däremot har vi varit och handlat en MDF skiva till vårt köksskåp så att det inte ska ramla ner. Vi har även köpt en regeldetektor så att vi ska kunna hitta alla reglar och kunna sätta upp våra saker i reglarna i stället för att få dem att ramla ner igen.

Snart kommer lillebror och vi hoppas att han ska hjälpa oss att sätta upp skåpet igen, vi har inte tagit ner det eftersom jag inte orkar. Det måste komma en stor stark karl och hjälpa Fredrik med det.

Imorgon blir det en tur till IKEA och Viksjö, måste tvätta bilen för den är brun istället för grå som den ska vara.

Få se om jag orkar gå runt när det är ljust någon dag och ta lite kort som jag kan lägga upp här.

Inga kommentarer: