söndag 20 januari 2008

30 års fest

Igår hade vi lite fest för Fredrik som ju har fyllt 30 år. Det var mycket folk här både släkt och kompisar. Det var jätte trevligt och Fredrik fick bra presenter. Han fick en kap och gersåg med bänk till och en skottkärra från min släkt. Han fick en påse med godsaker, en vinpump och en rolig blomma av våra kompisar och cd-spelare, förstärkare och högtalare av mig, barnen, Gun-Britt, Stina och Therese.
Vi åt en massa smörgåstårta och vanlig (citron och marängtårta och chokladmoussetårta) som jag och Therese har gjort. Mamma och Gun-Britt och Stina gjorde varsin smörgåstårta också.

Idag har vi varit och firat Feliza och jag och Emil har varit på kalas hos en gammal dagiskompis till honom. Det var trevligt att träffa alla gamla kompisar till både honom och mig.

Imorgon ska jag börja i skolan igen och det känns jätte skönt att äntligen få börja igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns det ingen rolig bild på den roliga blomman? Det e trevligt att den fortfarande lever. :0)