torsdag 3 januari 2008

Snö

Så har snön äntligen kommit till Strängnäs. Vi har fått ca 5 cm snö inte lika mycket som i Stockholm, men tillräckligt för att kunna gå ut och åka snowracer. Vi började dagen med att jag gick ut för att skotta lite snö men eftersom Fredriks julklapp en snöraka är kvar hos mamma och pappa fick jag använda vår lilla svarta plastspade vi har i bilen. Det var lite jobbigt att böja sig men eftersom snön var så lätt var det inte några problem att få bort den.
Sedan gick vi ut och killarna åkte i den lilla backen som finns här på området. Efter ett tag blev Vicke så trött att han gick hem, han orkar fortfarande inte så mycket efter att han har varit sjuk. Sedan kom nästa kille in som även han har blivit magsjuk och var tvungen att bajsa för 4 gången idag.
Jag kände mig glad eftersom jag inte har mått dåligt men så efter maten fick även jag min beskärda del av härligheten. Jag har mått illa och haft lite ont i magen men jag hoppas på att det blir bättre eftersom vi ska till Ösmo imorgon för att fira pappa och Sanna som fyller år idag.

GRATTIS WEIT 52 ÅR OCH SANNA 23 ÅR

Inga kommentarer: