måndag 21 januari 2008

Äntligen skola igen

Idag har jag varit i Eskilstuna och registrerat mig på mitt program som jag ska gå där. Hade en hel del info, där det kändes som jag visste det mesta redan. En del saker är lika oavsett vilken högskola man går på. Fick även en del info om kåren, men det känns inte som det är något som man har tid med när man har familj. Imorgon är det kursstart på den första kursen som jag ska läsa och då hoppas jag att vi får kurslitteratur listan så att jag vet vad jag ska köpa för böcker. Jag hoppas att det är några av de gamla böckerna som jag redan har står på den listan.

Imorgon ska jag även åka tåget för första gången till skolan, idag blev det inte så att jag gjorde det eftersom de inte passade mina tider och jag passade även på att handla lite på ICA Maxi. Det är lika bra att göra det när man ändå är i Eskilstuna. På onsdag ska jag till Västerås och gå på en föreläsning. Dä ska jag passa på att gå på Hi-Fi klubben och fixa med Fredriks cd spelare som det är något fel på.

Inga kommentarer: