söndag 12 juli 2009

ensamma igen

Igår hämtade vi killarna efter en semester vecka med farmor och Therese på Blidö. Killarna har haft jätte kul trots det dåliga vädret, tack farmor för att vi fick åka dit med dig.
Innan vi hämtade killarna var vi och lämnade Nelson på hundpensionat så han skulle slippa åka så mycket bil i värmen. Han var super lycklig när vi lämnade honom och när vi hämtade honom berättade de att han haft så roligt och busat med de andra hundarna, han hade det så mycket bättre där än i vår bil.
Efter vi hämtat killarna åkte vi ner till Ösmo där killarna ska vara den här veckan, de får egen semester eftersom Fredrik inte har börjat sin semester ännu. Både Victor och Emil tyckte att det var jätte kul att få träffa sina kusiner igen, det var ett tag sedan de såg nu och Felizia blev jätte glad att få leka med Emil igen. Victor är duktig som alltid och hjälper till med tvillingarna, han tycker ju att de är så söta och goa och vill leka med dem.

Idag när jag pratade med mamma hade de letat fram killarnas cyklar som de har där uppe och nu ska de försöka lära Emil att cykla, det är ett svårt uppdrag som ska bli spännande att se om de lyckas med.

Idag har vi varit väldigt effektiva, vi har städat hela undervåningen. Inte så kul men det var tvunget, Fredrik har även försökt att klippa gräset men det började regna när han hade klippt halva gräsmattan, så vi får hoppas att det blir bättre väder snart så resten kan klippas.

Själv har jag sovit en stund, jag ska ju jobba i natt och är inte van vid det, men det kommer nog att gå bra. Känner mig faktiskt lite pigg men jag får se hur länge det håller i sig.

Inga kommentarer: