torsdag 2 juli 2009

Halsfluss

Jag har fått halsfluss i den här värmen. Det är jätte jobbigt, har så ont i halsen och hög feber. Var hos läkaren i tisdags och konstaterade det som jag redan förstod att jag hade, så det var bara att börja med pc igår. Det känns som det går åt rätt håll i alla fall, börjar göra mindre ont nu och febern är inte lika hög. Jag får inte gå tillbaka till jobbet förrens på måndag så det blir en helg ledig för min del. Kan vara skönt eftersom jag är helt slut efter det här. Det är mycket lättare att vara sjuk när det inte är 30 grader varmt ute.
Jag är duktig och sitter i skuggan eller inomhus och försöker krya på mig så jag hoppas att jag blir bättre till på lördag. Jag bytte mitt pass den dagen för att kunna köra ut killarna till Blidö så jag hoppas verkligen att jag orkar det.

Nu är det dags för lite yoghurt som är ungefär det enda som jag får i mig just nu.

Inga kommentarer: