tisdag 21 september 2010

Tråkig dag

Idag är det riktigt trist väder vilket inte gör att jag känner mig särskilt pigg. Har haft min första lektion i forskningsmetod, känns som en halvtuff kurs med en hel del att skriva. Men det ska nog gå bra. Det är ett tag kvar innan något ska vara inlämnat. Jag har äntligen fått böckerna nu så jag ska försöka läsa ikapp lite imorgon när jag är ledig.

Har pratat med Fredrik idag och han har det bra. Igår var han hos chefen och åt middag tillsammans med hela gruppen på 40 pers. Men som tur var bodde han stort och det var inte några problem att husera alla. Här är det svårt att plats alla när vi har kalas.

Är det någon som är intresserad av min mobil, den är bara 1 år gammal? Vill väldigt gärna bli av med den så det är bara att höra av sig om man är intresserad!

Nu är det dags att åka på Bookworms med Vicke.

Inga kommentarer: