lördag 11 oktober 2008

Lite uppdaterat

Jag är inte så duktig på att uppdatera men nu ska jag fixa till lite här.
Idag har vi varit på Strängnäs marknad, det var inte så mycket där men killarna fick lite godis, varsin mössa, mobilstrap och så köpte vi refill till torrbollen. Mamma och pappa kom också ner och pappa köpte så fina ljusstakar till mamma. Jag vill också ha men jag mådde inte så bra så jag orkade inte gå och titta på dem, men det får jag ångra nu när jag har sett mammas uppe på väggen. Får se om jag kan få tag på dem någon annan stans för jag vill också ha såna.

Men oj vad det var mycket folk på markanden, det är årets händelse här i Strängnäs det märks verkligen. Vi är inte vana med det eftersom det händer mer saker i Stockholm så folk blir inte som galna när det händer något. Men det är väldigt roligt att det faktiskt händer saker här att man inte behöver åka någon annanstans som man annars får göra.

När mamma och pappa åkte hem tog de med sig Nelson eftersom hunddagiset är stängt i två veckor. Det blev jätte tyst här hemma.

1 kommentar:

Weronica sa...

sötnosen gör sig på bild han...