fredag 17 oktober 2008

Snart så

Imorgon ska vi till mamma och pappa och hälsa på vår lilla bebis. Det var ju så länge sedan vi träffade honom. Vi har det så tyst och tomt här hemma utan honom. Tänk att man kan sakna sin hund så mycket på bara en vecka. Men det är tur att vi har mina föräldrar som kan ställa upp när dagis är stängt och jag har så mycket i skolan. Jag har en tenta nästa vecka som jag verkligen behöver plugga på och då är det skönt att Nelson slipper vara hemma med mig och ha det tråkigt när jag inte har tid med honom. Han har det så bra upp i Ösmo, han leker med Qba och Qitty och bara njuter av sin semester.

Idag har jag varit på IKEA med Anna, vi åkte till Kungens kurva, det var så trevligt så. Jag handlade dock en hel del som vanligt. Det var bla. skåpsluckor till köket som vi ska sätta upp bara vi köper en skiva att sätta bakom.

Nej nu ska jag vara social med min familj och försöka titta på filmen vi har på.

1 kommentar:

Weronica sa...

kungens kurva... säg att du gick in på city gross och handlade deo för 15:-/st... annars har jag ju en 15 st hemma ;)