lördag 11 oktober 2008

Victor 8 år

Äntligen kommer ni med mina presenter, jag har väntat jätte länge

Nu har Victor äntligen fyllt 8 år. Han har längtat hur länge som helst. Nu har jag uppdaterat med lite bilder från helgen både födelsedagen och hans kalas. Det finns inte några bilder på vad han fick men jag ska se om jag kommer ihåg vad det var.
Emil: Bellman bok
Mamma och pappa: Mattebok och mobiltelefon
Mormor och morfar: mobiltelefon och byxor
Farmor: Presentkort på JC
Gamlom, Kalle och Ethel: Spiderman monopol
Stina: Gituar hero on tour
Therese: Nöjeshäfte
Wirre, Johnny, Felizia, Linus och Linnéa: Godislab
Anders, Ana och Melissa: Radiostyrd bil
Niklas och Sanna: Lego
Anna, Henke, Stefanie, Philip och Jonathan: Pengar till bio
Hampus: Radio
Anton: Gåtbok och tatueringar
Hugo:Fixat bok och godis
Sebastian: Legobilar

Victor tackar alla för de jätte fina presenterna han fick. Det var en jätte bra dag!

Victor har blåst ut ljuset i sin jätte kanelbulle som mormor
bakat, det är ju kanelbullens dag den 4 oktober


Victors kalas, med hans kompisar som han bjöd.


Emil i smakleken som vi hade som en av grenarna i femkampen


Victor även han i smakleken

Inga kommentarer: