torsdag 23 oktober 2008

Tema FRUKT

Idag har jag varit i skolan och skrivit min tenta. Det har varit en hel del pluggande till den eftersom det var 7 böcker som skulle läsas till idag. Men nu är den klar det känns jätte skönt. Vi visste att vi skulle skriva ett temaarbete under ca 5 timmar idag, men vi visste inte vilket tema det skulle vara. Gissa min förvåning när jag läser att temat ska vara FRUKT. Först kände jag mig helt borta men sen kom jag på hur jag skulle skriva och 3,5 timmar och 9 sidor senare var jag klar. Jag kunde inte har gjort det bättre än jag gjorde så det är bara att hålla tummarna att jag får godkänt. Så nu är jag ledig fram till måndag utan att behöva plugga något allt, så otroligt skönt att bara vara igen. Det var ett tag sedan jag inte behövde tänka på skolan och allt jag var tvungen att göra.

1 kommentar:

Weronica sa...

vad skönt att du är ledig i helgen. Och vad kul att du kommer :) *super glad*
Hoppas att tentan gick bra då.
puss ses i morgon...