fredag 26 mars 2010

Feberfri

Idag är första dagen sedan i tisdags som jag är feberfri, det känns jätte skönt. Jag provade att se hur jag mår genom att ta mig ned på stan och gå på systemet. Det gick jätte bra och jag känner mig fortfarande pigg, så nu hoppas jag att jag är frisk och inte får ett bakslag.
Sitter hemma och kollar in olika bilder som jag kan använda mig av för att göra påskkort med mina elever nästa vecka. Det finns en hel del fina bilder. Jag tänkte göra pop-up kort med dem och för att underlätta lite så tänkte jag skriva ut några bilder som de kan färglägga.

Den här helgen som kommer blir väldigt intensiv för oss, imorgon ska vi åka och fira Sassa som fyllde 17 år i onsdags. Grattis i efterskott! Därefter åker vi till Viksjö och lämna killarna för att sedan åka vidare ut till Brunna och gå på Mias 30-års fest. På söndagen är det dags för nästa kalas, då ska vi fira Gun-Britt som fyllde 63 den 20 mars, Grattis! Och Stina som fyllde 90 år igår, Grattis!
Det blir väldigt mycket med det kommer gå bra, sedan är det ju påsk nästa helg och allt börjar om på nytt...

1 kommentar:

Weronica sa...

det kostar att ligga på topp ;)