söndag 21 mars 2010

Söndag

Hmm jag som trodde det var vår i luften, men ack så fel jag hade. I morse när vi vaknade snöade det igen, det var stora vita snöflingor som faktiskt stannade kvar på marken och gav oss ett nytt vitt täcke. Känner att jag har tröttnat på all snö och vill verkligen ha vår nu. Jag håller på och kontrollerar snödjupet med min klass i skolan och vi har märkt att det sjunker under riktigt fort nu, det är så skönt då vet man att det snart är vår.

Igår hade Vicke övernattning på scouterna för första gången, jag lämnade honom 16 igår och vi hämtade honom 13 idag. Han har haft jätte kul och längtar redan till det stora lägret i sommar som de ska åka på. Det här var ett test på om de skulle kunna åka på läger eller inte, om alla skötte sig blev det läger och alla skötte sig bra. Vicke är jätte lycklig men så trött, det blev tydligen inte så mycket sova i natt. De somnade sent och han vaknade tidigt.

Själva var vi i Eskilstuna och bytte en gardin och åt lite lunch. Det var en trevlig utflykt.

Inga kommentarer: