tisdag 29 juni 2010

Härliga sommar

Sitter på altanen och njuter av att vara ledig, det är så underbart lugnt och skönt och jag har inte några måsten mer än att plugga lite. Härligt att läsa sommarkurser.
Idag har jag bara varit uppe på vinden med alla mina gamla skolpapper och böcker. Igår "arkiverade" jag allt i olika mappar för att lätt kunna hitta om jag behöver något. Vi ställde ju upp en bokhylla på vinden och den kommer väl till pass nu när jag har bestämt mig för att ställa upp all kurslitteratur. Det är skönt nu när det är klart för då blir det lättare att städa här hemma eftersom mina böcker och papper låg överallt förut.

Jag funderar på om jag ska fotografera alla mina scrapbooking alster idag och lägga ut dem på min blogg, få se om jag orkar eller om jag svettas bort i värmen. Annars blir det väl bara att sitta kvar och njuta.

Inga kommentarer: