måndag 12 juli 2010

Jag tror jag går under

Det är helt sjukt varmt ute och jag kan inte sova på nätterna eftersom det är tropisk värme även på nätterna dvs över 20 grader. Det är helt sjukt, när ska det sluta???
Jag tycker om sol och värme men det får gärna bli svalt på natten så man kan sova, som det är nu vet jag inte när jag sov en hel natt senast. Som tur är kan man åka till stranden och bada, och det gör vi. Igår var vi där hela familjen och snart ska vi åka dit igen, ska bli så skönt. Vi har hittat en plats i skuggan som jag hoppas finns kvar till oss när vi kommer idag, sedan går vi ner till vattnet och hoppar och badar. Det är så skönt, tycker bara synd om Fredrik som måste jobba när det är så här fint väder. Men igår var han med när vi var borta hela dagen.

Nu är det dags att packa och göra iordning för dagens strandäventyr.

Inga kommentarer: