fredag 2 juli 2010

Mekonomen

Idag har jag varit på Mekonomen två gånger, aldrig är där annars. Har varit där en gång tidigare. Jag skulle köpa nya lastbågar till bilen eftersom de vi har sitter fast på takboxen som hänger över bilen. Därför behövde vi ett par nya, våra andra vi har passar bara Renaulten så det var bara att åka och handla nya. Det blev ett par Thule bågar den här gången också eftersom vi är så nöjda med de gamla vi har. När jag är där ser jag att det hänger en boxlift i taket, precis en sån som vi vill ha så jag ringer till Fredrik som går dit på lunchen och kollar om den skulle funka i vår carport. Han säger att den gör det så jag åker ner till Mekonomen en gång till och köper den. Nu borde det gå lättare att ta ner och upp takboxen och inte repa lacken på bilen. Så idag har vi blivit många kronor fattigare på något som inte är så kul att köpa men som vi tyvärr måste ha.

Jag håller på att uppdatera min andra blogg om det är någon som är intresserad. Det tar lite tid men sakta men säkert kommer det upp bilder på bloggen.

Inga kommentarer: