tisdag 25 januari 2011

Första dagen

Nu är jag hemma efter min första dag för den här terminen, tänk att det är min sista termin!
Kursen jag hade idag var min examenskurs och det kändes riktigt bra när vi slutade. Jag och min kompis har bestämt i stora drag vad vi ska skriva om. Vi hade lektionen ihop med de som valt att skriva på avancerad nivå och jag kände att jag var väldigt glad att jag har valt grundnivå trots att jag kunde välja avancerad. Det var jätte mycket mer jobb och jag tycker det räcker som det är eftersom vi har en annan kurs som börjar imorgon. Den kursen ser riktigt hemsk ut och jag känner absolut inte för att läsa den. Men det blir nog bra och jag kan ju alltid tänka på att målet är inom räckhåll nu. Jag tycker inte det var länge sedan jag började i skolan och jag kommer väl ihåg när vi kom halvvägs och tyckte vi varit så duktiga som kommit så långt och nu är det bara slutspurten kvar.

Inga kommentarer: