söndag 30 januari 2011

Sagan om ringen och sjukdomar

Igår var jag och Emil hos våra kompisar och lekte. Det var hur trevligt som helst att få lite vuxen prat samtidigt som barnen lekte. Efter lunchen började Mille se lite hängig ut och jag tyckte han kändes varm, men han ville stanna kvar och leka lite till så det gjorde vi. När vi var borta tittade Fredrik och Victor på första delen av sagan om ringen. Han har tjatat om den jätte länge och nu fick han äntligen se den. När vi kom hem pratade han om den hela tiden och berättade nästan hela filmen för oss.
Jag tog tempen på Emil och han hade 39,7 graders feber så stackarn var riktigt dålig.
Idag har han fortfarande hög feber och ligger i vår säng och tittar på fil och tv medan vi andra tittar på sagan om de två tornen. Eller tittar och tittar, jag pluggar och bloggar samtidigt eftersom jag inte tycker att filmen är så bra. Victor gillar den men den är lite läskig så han är glad att vi sitter här båda två med honom. Vi får se när vi tittar på den sista filmen. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: