torsdag 8 maj 2008

Brännboll

Idag har vi spelat brännboll, det var Victors klass som mötte oss föräldrar. Det var jag som spelade och Fredrik gick en promenad med Nelson, Emil och Jonathan. Det var jätte kul att spela, senast jag gjorde det var i gymnasiet och det är ett tag sedan. Jag var lite orolig för om jag skulle träffa eller inte, men det gick bra. Jag fick iväg bollen och gjorde till och med ett frivarv. Det gjorde Vicke han med, han var så duktig. Han använde tennisracket fast han kan träffa med en piasavakvast skaft som han och jag övade med innan. Under tiden vi spelade tog jag lite kort.

Förberedelser inför brännbollen

Anna poserar på brännbollsplanen

Föräldrarna är redo för att möta barnen

Fika och många skratt efter

Anna har svårt att sitta upprätt

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga bilder måste jag få säga. Speciellt min pose.. :0)
Har ett par snygga bilder på min blogg ja me. Tihi!
Skoj vare iallafall å det e huvudsaken.