tisdag 6 maj 2008

Fredrik ska byta jobb...

till murare. Nej jag bara skojar, men han håller på och murar vår lilla mur mellan grannen och oss. Det blir jätte bra och nu kan ungarna spela bandy och lite fotboll utan att riva hela muren och få in bollarna på deras tomt.
Själv har jag planterat lite blommor i krukor. Det blev riktigt bra faktiskt.

Trappan som den ser ut nu efter oljningen plus mina blommor

I helgen har jag fixat i trädgårdslandet, tagit bort gammal jord, lagt dit nytt och sått och planterat. Det blev lite potatis, rödlök, sallad, morötter och gullök resten ligger kvar i förrådet.

Mitt nya fina land som har nät för att inte Nelson ska äta upp allt.

Apropå förrådet så har Fredrik städat och fixat där. Det blev jätte bra och nu kan man hitta därinne och det får plats mycket mer så skönt.

Igår var jag och Emil uppe och hälsade på hans gamla dagis och hämta lite saker som vi inte har hämtat ännu. Han tyckte det var jätte kul att få träffa de gamla kompisarna. Sedan åkte vi till Wirre och tvillingarna. Där hade vi en trevlig stund och innan vi åkte hem satt vi ute på derad framsida och Emil gungade både Linus och Linnéa.

Emil gungar Linus och har klätt upp honom i sin egen keps

Emil gungar Linnéa

Idag har jag varit barnvakt och det har gått jätte bra.

Victors nya inlines

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vännen för att du ville passa Jonathan. Det var jättesnällt. Du är bäst(näst efter mig) :0)!
Kramz!