söndag 13 september 2009

Söndag

Idag har vi haft en vanlig söndag, det började med att Victor åkte på scouterna. Emil följde med idag för att han skulle åka till sin kompis, han har sett fram emot det ända sedan i fredags.
När vi sedan hämtade Vicke så tyckte han det hade varit jätte kul på scouterna, det är verkligen något som passar honom.

Jag och Fredrik har inte haft lika kul som killarna har haft det idag, vi har städat i vardagsrummet. Jag har dammat bokhyllan och plockat om lite där, medan Fredrik har dammsugit under sofforna och plockat bort olika saker under tv:n som vi inte använder. Det har gjort att vi har mer plats nu för alla spelkonsoller och kontroller som vi har nu. Det blev riktigt bra, men det finns lite mer som behöver fixas med i vardagsrummet innan det är helt ok. Tyvärr kan jag inte göra det förens jag är bättre i ryggen.

Imorgon ska jag och Victor till hans läkare, men den här gången är det inte i Mariefred utan i Eskilstuna på sjukhuset, det är samma ställe som Emil går på. Vi ska prata med läkaren om hans astma och om hans fötter, att han går på tå. Han har fått en konstig tid som gör att han inte kan gå till skolan eftersom jag själv ska vara i skolan klockan 13. Därför får han följa med mig till skolan, det tycker han ska bli roligt, man vet aldrig vad vi hittar på.

Inga kommentarer: