tisdag 22 februari 2011

bläää

Sitter och försöker plugga men det går inte alls bra. Jag har skrivit lite på min inlämningsuppgift som tur är för nu kan jag inte koncentrera mig över huvudtaget. Jag ska till tandläkaren om en timme och laga en tand och det är inte en av mina favoritsysslor. Just ni har jag ont i magen och mår allmänt skit faktiskt. Det var helt värdelöst att ha en sån sen tid som 13:50 för då har jag ju chansen att jobba upp en ordentlig må dåligt känsla under hela dagen. Förra gången hade jag tiden innan lunch och det var bättre för då hann jag inte bli så nervös. Jag ska aldrig mer ta en tid så här sent på dagen kan jag lova, för nu sitter jag och är alldeles skakis...

Killarna har sportlov nu och det är svårt att hitta på saker att göra med dem eftersom jag själv egentligen behöver jobba med både den här uppgiften jag gör idag och med vårt projektarbete som vi gör i examenskursen. Idag har jag skrivit en hel del som tur är och jag har börjat förbereda för vilka lektioner som jag ska skriva till hemsidan, men det går långsamt. Jag har inte någon motivation just nu, det ska bli skönt att komma ut på praktik om två veckor och ha något annat att tänka på än just alla saker till skolan som måste göras. Under praktiken är det bara den som gäller och det är mer än tillräckligt så jag är glad att lärarna fattat att man inte kan göra en massa saker samtidigt som man ska vara ute på skolan och lära sig att bli en bra lärare.

Nej jag ska väl ta och försöka skriva några meningar till innan jag ska åka iväg och bli bedövad och torterad av min kära tandläkare...

Inga kommentarer: