lördag 12 februari 2011

Krock

Är lite skärrad idag. När vi skulle åka till Coop idag hade vi en sån fruktansvärd otur. När vi kom till en rondell här i stan stannade jag och väntade på en bil som skulle igenom. När jag tittar i spegeln ser jag att bilen bakom inte stannar. Jag skriker rakt ut och förbereder mig för krocken. Jag blir skit rädd och kastar mig ur bilen. Tjejen som kört på oss är chockad hon också. Som tur var vet hon att det är hennes fel och vi skriver papper. Det är inte någon synlig skada på bilarna, tur man har Volvo, men vi ska ändå lämna in den för att kolla
Så det inte är några skador som inte syns. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur har det gått??? Hur mår ni?

Weronica sa...

Men herre gud vad du/ni råkar ut för sånt... kanske dags för farbror blå att kolla vilka som ska ha körkort och inte i Strängnäs (menar inte dig - såklart)

Licka sa...

Ja Wirre, det tycker jag nog att de ska göra. Känns som alla fått det i flingpaketet, det är hit man ska komma för att hitta sitt körkort i affären.

Det har gått jätte bra för oss, alla mår bra och vi väntar bara på att få lämna in bilen på verkstan för att se efter om den mår lika bra som vi gör:)