torsdag 3 februari 2011

Tokig

Jag håller på att bli tokig, Emil blir aldrig frisk. Idag var han 37,6 och det är ju inte så farligt. Men han har börjat snora och hosta något förskräckligt, det blir inte bättre av att han har ont i magen varje dag och på nätterna vill han sov hos oss eftersom han har ont. Det i sin tur gör att jag inte sover särskilt bra och är trött hela tiden, blir jobbigt i längden när man har skola som man måste vara aktiv på.
Det är så synd om lillskrutt och jag förstår inte vad jan fått, men det är massor borta i skolan med liknande symtom och en klasskompis barn är sjuka på samma sätt så det måste vara något som går.
Jag är lite orolig för magen, men eftersom så många har feber och ont i magen så är det antagligen någon form av influensa tror jag. Nu har han varit sjuk i nästan en vecka så jag hoppas verkligen han blir frisk snart.

Nej nu är det snart dags för mig att gå till skolan och ha lite föreläsning och hållbart lärande... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: