söndag 6 mars 2011

Busy sunday

Idag är en helt otroligt stressig dag. Den började med cirkus för Emil och bad för Victor med scouterna. Fredrik var med honom och jag passade på att tvätta bilen, men det bar jag inte ensam om att tycka att det är en bra ide. Jag fick köa innan jag efter 20 min kunde börja tvätta bilen. Nu sitter jag och väntar på Emil som efter cirkusen ska på bowlingkalas. Så vi ska gå ner tillsammans eftersom det är så nära och då hämtar jag även de andra från simhallen som ligger i samma hus. Kalaset är slut 15:00 och 16:00 ska jag tillbaka ner dit med killarna som har handbollsträning. Så här kommer våra söndagar se ut framöver, förutom kalas. Så vill ni hitta på något med oss så är söndagar en riktigt dålig dag...


1 kommentar:

Annelie sa...

Älskling så är det att ha barn tänk på oss som värst var det träning må handboll Anders Niklas ti träning handboll Wirre fotboll Anders niklas ons Handboll Anders Niklas tors handboll Wirre fre friidrott Sassa lör sön matcher