tisdag 1 mars 2011

Vardag

Då var allt tillbaka som vanligt igen, sportlovet är slut och jag sitter ensam hemma. Det känns lite konstigt att alla man känner "hemma" i Stockholm har lov nu och inte vi. Men oj vad skönt det är att inte ha samma vecka som de. Vi kan hitta på saker där uppe utan att behöva trängas med alla sportlovsfirare, vi får plats:)

Nästa vecka kommer även jag att få rutiner igen, då är det dags för VFU. Jag längtar verkligen att få komma tillbaka och sedan är det inte långt kvar innan jag är färdig med skolan och ska börja jobba. Det gäller bara att hitta ett jobb också, men det borde ju gå. Jag blir ju förskollärare, lågstadielärare, mellanstadielärare och fritidspedagog. Någonstans måste det finnas jobb här i Stränkan.

Nej nu är det dags att hoppa in i duschen innan jag ska skriva några lektionsplaneringar till examensarbetet.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: