tisdag 29 mars 2011

Ingen energi

Idag har jag noll energi känner jag. Helt slut och bara sitter i soffan och göra absolut ingenting. Jag borde ta tag i min studentbok och fylla i den. Jag och min handledare har haft vårt sista möte idag och gått igenom vad jag ska skriva för något för att bli godkänd av skolan. Enligt henne är jag godkänd och redo att gå ut och ha en egen klass. Jag blev så glad när hon sa så fina ord om mig och jag hoppas att hon har rätt.
Vi hade ett jätte bra möte och både hon och jag försökte analyser vad de ville att vi skulle svara på "frågorna" men tillslut kom vi fram till det och nu måste jag skriva ner det i boken.

Känns konstigt att jag snart är klar med min VFU och det innebär att jag snart är färdig lärare. Igår kväll satt jag och filade på mitt CV som nu äntligen är klart så nu ska jag bara skriva ett personligt brev sedan ska jag skicka ut det till skolorna här i Strängnäs och hoppas på napp.

Nej nu ska jag ta tag i mina uppgifter så jag blir klar någon gång.

Inga kommentarer: