torsdag 17 mars 2011

Kan inte fatta...

I tisdags var jag, Sassa och Niklas på hovet och hejjade fram AIK till fjärde raka vinsten mot HV71. Var väldigt nervigt men de redde upp allt tillslut och vann med betryggande 4-1. Så nu väntar semifinal mot Färjestad. Tack älskade mamma för att jag fick gå på matchen, du är bäst och jag älskar dig! Självklart gäller det min älskade pappa också, puss puss!
Jag kom hem väldigt sent från matchen, bor ju lite längre bort från hovet nu än vi gjorde förut. Därför var jag super trött igår hela dagen och idag var det helt ok tills efter lunch. Då blev jag super trött igen, det var helt tomt i huvudet. Men det var inte bara jag, även min handledare var trött så vi tror att det var vår första intensiva lektion idag. Vi hade en jätte bra lektion men den tog musten ur oss, så vi gick hem redan kvart i tre.

Ikväll var Fredrik på möte i skolan om Victors dator som han ska få. Fyrorna är med i projektet 1-1 som innebär att alla elever får en varsin laptop. Han sa att det var ett bra te och att allt låter jätte bra så nu kan Victor bara längta efter att datorerna ska komma. Det är kul att det var just hans klass som är med i projektet tycker jag.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: