söndag 27 mars 2011

En intensiv helg

Nu är snart den här helgen slut. Den har varit väldigt intensiv och jag känner nu att jag är väldigt trött.
Igår började dagen med att vi gick upp redan halv sju för att åka på handbollscup i Eskilstuna med Emil. Där spelade han 3 matcher och tyvärr förlorade laget alla matcherna. Men det gjorde inte så mycket eftersom Emil tyckte det var så roligt. Efter handbollen åkte vi till Farsta och firade syster yster som fyllde 18 år i torsdags. Det var så roligt att träffa alla och killarna tyckte det var extra roligt att få träffa Marley igen. Han är så fruktansvärt söt att man bara vill äta upp honom.

Idag var en ny dag som vi gick upp tidigt och till råga på allt förlorade vi en timme i natt också eftersom det är sommartid nu. Jag körde Victor till scouterna som han var på ca 40 min innan det var dags att åka ner till handbollshallen. Idag var det Vickes tur att spela handboll, det var sammandrag och hans lag var uppdelat i två lag. Vickes lag vann faktiskt en match och lyckan var total, men det andra laget var lite bättre än hans. Men han var väldigt duktig på att hantera att han var irriterad tycker jag. Nu har han spelat sina första matcher och nästa helg är det dags igen. Då ska vi till Katrineholm och spela cup, det är många lag som är med och jag hoppas att det går bättre för killarna då.

Nu är det dags för lite söndagsvila för familjen Hagenborg innan vi sätter fart igen med en ny intensiv vecka.

Inga kommentarer: