tisdag 22 april 2008

Flanosaga

Nu är jag äntligen klar med min flanosaga om spökbarnen som ändrade färg. både Vicke och Mille ville ha varsit exemplar av sagan så det var bara att rita en massa spöken. Totalt har jag gjort 39 spöken idag, är lite trött på att rita dem nu så det är skönt att jag är klar. Skulle lägga in en bild på dem men eftersom jag har laminerat dem är det svårt att ta kort så jag länkar till den sida där det finns bilder på hur sagan ser ut.
http://www.ingelaslekstuga.se/Halloween5b/halloween5b.htm

Det är kul att pyssla så det känns som jag har valt helt rätt när jag ska jobba på förskolan för där kan man pyssla hur mycket som helst.

Idag fick Vicke även kuvertet från mamma, du vet vad det innehåller så jag behöver inte förklara. Han blev jätte glad att det kommit fram, han visste att det skulle komma antingen måndag eller tisdag.

Nu är det dags att gå och titta på TV jag följer klass 9A i skolsyfte och kan inte missa något för det är nu man ser om det har hänt något med eleverna.

Inga kommentarer: