söndag 13 april 2008

kalas

Igår fyllde jag ett år äldre igen. Hela släkten kom plus Anna, Henke, Stefanie och Jonathan. Det var riktigt trevligt och fina presenter fick jag också.
I fredags kväll fick jag ett samtal från min lilla systerdotter som frågade om vi satt upp studsmattan ännu. Det hade vi inte eftersom det varit så dåligt väder den här veckan. Men man blir ju så vek för sådana sötisar så igår satte Fredrik upp den innan alla gäster kom. Som man kan se från en bild så behövdes det en massa karlar för att sätta upp nätet innan barnen (och en hel del vuxna) sedan kunde hoppa där. Den var väldigt populär så det är väl bara för mig att prova på den när det blir bättre väder.

När alla åkt hem åkte vi ner till den libanesiska restaurangen och åt middag. Oj vad gott det var och vad mätt jag blev. Hade tänkt att äta lite tårta när jag kom hem men det gick inte. Vi åt 14 kalla och varma rätter och Vicke åt en hamburgetallrik medan Mille åt kycklingspett.

Har problem att lägga upp bilderna just nu, men ska försöka lite senare igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i Efterskott=) Nu har jag hittat hit med=)
Kram