torsdag 24 april 2008

Lång dag

Nu har jag bara en dag kvar på min vfu, det känns både bra och tråkigt. Kommer sakna alla barnen och personalen, men det känns skönt att få ägna all tid åt att plugga till tentan jag har snart.
Idag har jag varit på praktik mellan 8 - 19:30, det känns kan jag lova, men då kan jag gå hem tidigare imorgon och det är ju skönt när det är fredag.
Hoppas att det är lika fint väder då som det har varit hela veckan.

Kollar på en hemsk match på canal + sport nu, den var bra till för ca 10 min sedan när AIK fick en utvisad och en straff mot sig som självklart dif gjorde mål på. Det som var så bra innan, AIK ledde med 1-0 och nu är det lika. Nu är det bara att hoppas att de kan klara av 1 poäng, det är ca 3 min kvar.
Heja AIK!

Är trött nu och ska gå och nanna kudde när matchen är slut.

Inga kommentarer: