torsdag 17 april 2008

Mjölkmonster


Nu är jag ute på min VFU som jag ska vara på i en vecka till. Jag trivs jätte bra och har så kul med barnen. Förra gången jag var där hade jag med mig ett förslag på pyssel som man kan göra och det har de sparat till den här gången. Jag och killarna gjorde varsit monster i söndags och jag hade med mig mitt när jag kom till förskolan på måndagen. Alla barnen blev som tokiga och ville göra ett de med. Så nu har jag hjälpt barnen att göra mjölkmonster hela veckan, som tur är blir jag förhoppningsvis klar imorgon så jag slipper dem. Nästa vecka har jag ett nytt projekt som jag ska göra med barnen.

Fick reda på mitt betyg på min examination som jag lämnade in. Jag klarade mig och fick G känns jätte skönt.

Killarna passa på att tacka sin mormor, morfar, gamlom, Kalle, Ethel och Maj-britt för den jätte roliga studsmattan som de fick i julklapp. Det var deras bästa julklapp de fick och de hoppar i den så fort de har tid. Så fort de kommer hem från skola och dagis och det är fint väder hoppar de.
Jag och Fredrik var ute och fixade med Nelson, när vi var klara började vi hoppa lite (måste ju passa på när den är ledig). Vi hann knappt hoppa något innan dörren öppnas och killarna kommer utspringandes och vill hoppa. De klarar inte ens av att någon annan hoppar i den utan ska göra det själva. Det är kul att de gillar den och Vicke som har så dålig kondis är det jätte bra att han hoppar och tycker att det är så kul.

Inga kommentarer: